Seleccionar pàgina

Realment és important prendre suplements esportius si fem esport?

Cada cop més persones vénen a la consulta prenent moltes varietats de suplements.

Però són necessaris?

Perquè els prenem?

Realment no podem cobrir les necessitats amb una alimentació variada, equilibrada i suficient?

No cal complementar una dieta. Els suplements són necessaris en dietes deficitàries.

La suplementació ha de ser un complement, no podem oblidar que l'organisme obté els macronutrients i micronutrients de l'alimentació saludable. Si l'alimentació és suficient, cobrirà els requeriments i les necessitats individuals de cada persona.

Quan podem recórrer a la suplementació? Dependrà del tipus d'exercici físic o esport que practiquis o quan les exigències físiques són molt elevades. Com per exemple, en finalitzar una marató o triatló quan el cos pot assimilar millor i més ràpid un batut recuperador, ja que és en forma líquida i requereix menor digestió etc.

Hi ha suplementació que poden ser útils, però no són imprescindibles.

La suplementació representen només el 20%, en canvi l'adherència, les calories, el balanç energètic i els aliments representen el 80% dels resultats, per tant és imprescindible tenir les PRIORITATS CLARES i per descomptat sempre acudir a un nutricionista per valorar cada cas en particular i enfocar lalimentació i les necessitats de cada persona de forma individual.

Nens jugant a la pilota en un camp de futbol

Aquest lloc web fa servir galetes per que tingueu la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies, Premi l'enllaç per a més informació.plugin galetes

ACCEPTAR
Avís de cookies